lördag 26 januari 2013

TAG: Happy Bookaholic

1. Vad älskar du med att köpa nya böcker?
Allt! älskar att välja ut dem, få hem dem, se dem i bokhyllan, öppna dem och känna att de är helt nya... och såklart läsa dem.

2. Hur ofta köper du nya böcker?
Det varierar men det blir nog en eller ett par i månaden, antingen pappersböcker, e-böcker eller både och.

3. Fysisk bokaffär eller bokhandlar online - vad föredrar du?
Jag älskar att gå runt och titta på böcker i fysiska bokaffärer men när jag ska handla så blir det online. Hade priserna och utbudet varit lika hos båda hade jag nog alltid handlat i fysiska bokaffärer.

4. Har du någon favorit bokaffär?
Tyvärr inte :/

5. Brukar du förbeställa böcker?
Ja och ofta så långt i förväg att jag hinner glömma bort det och det blir en överraskning när de väl dyker upp i brevlådan...

6. Har du en månadsbudget för bokinköp, som du inte får överskrida?
Nej.

7. Bokköpstopp - är det något för dig?
Det är väldigt sällan jag har känt att jag behövt ett riktigt bokköpstopp, oftast blir det automatiskt när plånboken inte tillåter fler böcker.

8. Hur stor är din bokönskelista?
STOR!

9. Vilka tre böcker (från din önskelista eller förbeställningslista) vill du äga NU?
Jag vill såklart äga alla men ska jag välja ut tre får det bli: The Edge of Never, The Fault in Our Stars och Thoughtless.

10. Vem taggar du vidare?
Dig, om du inte redan blivit taggad :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 

Template by BloggerCandy.com