måndag 2 februari 2015

Cover reveal: P.S. I Still Love You - Jenny Han





I dag släpptes omslaget till P.S. I Still Love You, uppföljaren till To All the Boys I've Loved Before, av Jenny Han. Jag gillade verkligen första boken så jag ser fram emot att läsa denna. Omslaget matchar omslaget till första boken riktigt bra - det syns att de tillhör samma serie, men jag tror nog ändå jag föredrar omslaget till To All the Boys I've Loved Before.

P.S. I Still Love You har planerat utgivningsdatum 26 maj 2015

1 kommentar:

  1. Svar: Hahaha, ja, alltså, vissa dagar när man spelar in videor går det verkligen inte att prata ordentligt. Fast i och för sig går det nästan aldrig bra för mig att prata, inte ens i verkliga livet^^

    Det är många som tycker att jag ska läsa HP på originalspråket, så jag har bestämt mig för att göra det! :D

    SvaraRadera

 

Template by BloggerCandy.com